torsdag 10 mars 2011

Oreeoo

Fjuttigt me folk i dag på ipp, så vi fick ringa efter pelle å hans kompisar haha så vi kunde bli någolunda som spela, de är ju dagen efter lill lördagen så de kan ju va en anledning :P

hade bara typ dötid i dag på ipp, prata skit å slappa, frös gjorde jag hela dan å

när jag fått skjuts av carro hem så satte jag igång att städa.. så nu är de fint igen

Igår åkte vi skidor i hedebacken.. fast jag prövade snowboard såklart.
men de skulle jag inte gjort, jävlar va jag slog mig å ramla.. allra helst när jag gör en bakåt kullerbytta i barn backen, spräckte alla jävla kärl i kroppen
arslet tog ganska mycke stryck den å haha! till råga på allt så ramlar jag i liften 3 ggr.. grattis, vart till och med kö tack vare mig. men upp kom jag iaf.. hahah! usch. jag va helt död när jag kom hem.. när jag kom hem så slängde jag mig i duschen å sen gick jag över till kims farmor där theresa va, vi skulle äta middag :)
vi gjorde pannkisar med grädde å sylt, fään va gött de va !
runt halv tio åkte vi hem å när klockan slagit halv elva hade jag redan somnat.. fya va trött jag va !

nu sitter jag här å jäser.. gjorde "fattiga riddare" till middag. hade nästan glömt hur gott de va.. haha

nej, nu ska jag kika vidare sen in i duschen

föresten.. känner mig äcklad av dig faktiskt.. trodde inte du va sån, men hade fel.

PUSS heeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar