onsdag 23 mars 2011

this shit is all i know

men hujeda mig!
länge sen nu.. de kanske är för att man inte orkar skriva om samma saker hela tiden.. men för er som är nyfikna nu då, varsegod

haha kanske har hänt massa saker sen 10 mars..
två utgångar iaf :D med putte å simone plus hanne å lången en gång. de va kung de! kanske hade kunnat hållt fingrarna i styr under natten.. men ikke

dagarna på ipp flyger iväg, ganska stressigt på "sportpasset" å de är svårt att vara seriös med dom i "klassen" haha alltid snusk å kortspel. man har aldrig tråkigt iaf :D
jag och sara är ganska stressade inför vårat föredrag om hälsa å kost, som vi ska ha på måndag för 4 klasser på östraskolan.. jises, va har jag gett mig in på haha :P
trivs som fisken i vattnet på ipp, de är så sjukt kul att umgås med de här gänget! KUUUUNG
nu ska jag skriva mitt föredrag..

"jag saknar de vi hade en gång i tiden, när de va du och jag mot världen, ingen kunde korsa oss, jag trodde vi skulle ha den glöden resten av livet. dagarna sliter på varandra. vi är inte dom vi en gång va. de är synd för jag vet att du kan va den rätta för mig.
jag vill bara ligga i ditt pojkrum å känna den där nykärs-känslan. vi glider ifrån varandra, vi kämpar inte längre som vi alltid har gjort, är de inte de här vi vill ha?"

JA! de är så jag säger de

PUSS DÅ

1 kommentar: