tisdag 6 december 2011

Togde den av simöne :)

Jag har insett att min senaste kyss: va igår
Jag lyssnar på: jag är en vampyr
Jag pratar: jämt
Jag tycker om: många på olika sätt
Min bästa vän är: simone å Annie
Min första riktiga kyss: va i duschrummet på tiundaskolan
Jag avskyr när folk: ljuger
Kärlek är: något fint när man hittat den rätta
Jag gillar att: festa å mysa
Jag kommer alltid att: va kort
Jag är hemligt förälskad i: Edward cullen
Sist jag grät var: i lördags
Min mobiltelefon är: mitt liv
När jag vaknar på morgonen: vill jag alltid Sova mer
Innan jag går och lägger mig: myser jag
Just nu tänker jag på att: de är kallt som fan ute
Bebisar är: världens sötaste
Idag har jag: knappt vaknat
Ikväll ska jag: va med david
I morgon kommer jag: gå till skolan
Jag vill verkligen: ta körkort å klara matte b kursen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar