tisdag 6 mars 2012

dont just call me when you get lonely

nu så, försöker igen, nu sitter jag iaf vid en dator :)
Simone är hos sin mormor men kommer snart i guess å putte kollar på hockey, jag å ugga myser och kollar på himym!
jag harså himla mycke att berätta, vet inte vart jag ska börja.
men kan börja med de tråkiga

ÄR de inte patetiskt när en människa så gärna vill vara en del av mitt liv att man måste ta blocka både henne, han och kompisar runt omkring, snacka om desperat tjej! DU har ju de du vill ha, som jag redan använt, fattar inte va du vill mig? avundsjuk? kanske, jag vet  inte men nåt fel är de iaf när man måste ta till såna drastiska åtgärder å blockera överallt, måste va jävligt intresserad av va jag gör! usch, tycker synd om dig!
jag fattar inte va felet är heller, jag gör allt för att undvika dig och alla omkring å du verkar vilja vara upp i mig hela tiden, skaffa ett eget liv för fan, men iofs så har du tagit över mitt gamla liv, vill du ha tips eller va fan är de frågan om!?

jaja, nog om de, vill bara att alla ska veta hur jävla sjuk DU är som beter dig som du gör!

de roliga då, jag håller ju på med körkortet, de roliga är att min körlärare säger att jag snart är klar! underbart att höra! :D jävlar va jag ska köra när jag tagit de :D


på lördag åker simone... HUR ska jag klara mig utan min bästis?! :(
nu ska ja skriva dagbok, som inte är publicerbar! höhö!

Hööööörs! hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar