måndag 17 januari 2011

de okända

dagen har gått fortare än förväntat, har gått två långa promenader med miilo å laban, skönt! mötte upp hannah å gav henne skorna jag lånat för hundra år sen :P

på vägen hem träffade jag carro å julia, carro smälte för lille miilo :D haha sen på busshållplatsen träffade jag rebecca, hon vänta på nån kompis :)
runt fem kom theresa å hämtade hundarna fast hon stannade en stund å prata lite :) sen skulle hon hem å ta tjuren vid hornen.
halv sju kom kimpan hem , då vart de lite mys sen matlagning :)
nu väntar vi på "de okända" och kollar på "cold case" fääättt bra !

jag har tappat min blogg känsla, försöker hitta på nåt att skriva om.. känslor skulle va bra.. men ja har nog skrivit om allt.. jag skulle kunna skriva en bok om idioter, men vill inte peka ut nån här i  bloggen ;) haha

nej.. nu börjar de okända. kanske kommer på nåt att skriva tids nog, kan ju inte be er som läser om tips, de är ju ingen som kommenterar :P

PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar