tisdag 18 januari 2011

tvättstugan

i dag va de tvätt dag.. blä.
vaknade 12 i dag , GULD, fan va skönt de är att sova ut!
började att sortera tvätt eftersom den börjar ett.. gud va med tvätt de blev, mest handdukar å lakan
jag verkligen h a t a r att va  själv i tvättstugan, spciellt när man sett alla hemska filmer man kan.. såg tex "devil" igår, 5 personer som fastnar i en hiss och typ djävulen kommer in i kropparna, riktigt äcklig faktiskt.. bra att tänka på den när man står själv i torkrummet haha
jag måste faktiskt erkänna att jag är livrädd för demoner, spöken å sånt som hör till de, jag tror att de finns onaturliga saker. de är för att jag upplevt saker själv

de har ju börjat hända konstiga saker hos oss, men de är typ perioder.. jag har hört att spöken lever på "dålig energi" eller va man säger
jag är glad glad glad, inga onda tankar här inte :D haha

nej, nog om de.. mitt mål i dag är att dammsuga, damma, rysta mattan om ja orkar haha, ta upp saker på vinden, bädda rent och fixa tvätten när den är klar :)

orkar jag de ? ja, får så lov att göra de

jaa, de är väl bara att sätta igång då, jag tror inte sakerna blir gjorda av sig själv..

PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar