onsdag 12 januari 2011

ingen vet

vilken dag! haha nej nu ljög ja,
idag har jag varit till arbetsförmedlingen , haha ingen kan ha roligare handläggare än jag , roger som han heter, satt å flumma å skratta å drog skämt hela tiden, satt där säkert i en timme, inte fan fick vi nåt gjort, men kul vare haha !

tänkte att jag skulle passa på att göra stan när jag ändå va nere, så jag gick en sväng, självklart gick jag till gina, å veeem träffade ja inte där, jo min baby :) han lämnade paket till alla affärer typ,
de känns så knäppt att stöta på han på stan sådär, man är ju van att gå tillsammans på stan :P

städat bort julen har jag gjort å! vart lite tomt, men ska på öb i dag så då kanske man kan hitta nå fina grejer att ställa i fönstret, kim kommer lacka, men de skiter jag i ! haha älska ljus å prydnader :D

helt slut i kroppen nu, känns som att jag har lindat in min skalle i bomull, ni kanske förstår hur jag menar ?
skulle egentligen ut med hanne å simone i dag, med de verkar inte som att alla är så taggade, jag kommer nog inte orka, då blir ja nog sämre än va jag är.. får ta igen de nån helg eller nästa onsdag haha

nu kommer mina djupa känslor in i de här inlägget oxå,
egentligen skulle jag vilja skrika rakt ut hur skit allting är, men va har jag att klaga på?
jag bor med min kille ( i mitt fall, ett barn haha ) vi har egen lägenhet, jag har fått massa nya kompisar (som jag aldrig trodde jag skulle få ) jag har en familj som älskar mig och bryr sig.. va är de som fattas ???
ingen vet..
nu vet jag att folk kommer bli mer involverade i mitt liv än va dom behöver, å vissa kanske njuter av att jag delar med mig av smaskiga detaljer i mitt privatliv, (jag är inte bättre än nån annan , så jag kan erkänna att jag gillar bloggar med smaskiga detaljer)
andra kanske tycker att man inte ska dela med sig av sitt privat liv, men de vill jag . deal whit it haha

jag älskar förövrigt att de är så många som läser min blogg haha :D
liite spännande är de allt att läsa ;)

usch, nu fastnade jag här igen! skulle städat klar , men de är bra de här, de blir skitigt direkt ändå! haha

puss då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar