tisdag 11 januari 2011

patetiska människa

Du är slut som människa, asså man vill bara skratta åt dig , BAH
låter på dig som att de va bästa tiden i ditt liv, SYND att de inte va besvarat HAHA jag dör!
ingen har klarat av ens en månad med dig, inte konstigt alls, så dum i huvet som du är

nog om de.. men de är så skrattretande med vissa personer ibland :D haha

på tala om nåt helt annat, gaash, Annie, min bästavän, åker till usa i ett helt jävla år! hur ska jag klara mig?
egentligen får jag skylla mig själv som flyttade från uppsala först, men de är ju inte lika långt som till usa :( tur de finns skype, jag ska skypa vaaaarje dag med henne :)
ja är så tacksam för att jag har en så fin vän som annie, GUD va jag har mått bra med henne, alltid glad å ärlig, så jävla skönt å vara med henne ^^ man har fan aldrig tråkigt med henne ! haha

just nu väntar jag på middag å hårfärg, haha färgade ögonbrynen i dag, ser typ ut som en varulv ! måste fixa till de där.. men de gör ja när håret är färdigt :D
hundarna sover som att dom vore mumier, snart ska ja få ut dom så dom får lite frisk luft, miilo hatar att gå ut, han måste ha en overall så han inte fryser, han blir som en förlamad när man tar på den haha ser fett flum ut !
fy fan, min näsa är så täppt att jag har ont i skallen.. känns på bristnings gränsen till att den ska explodera haha

jaha, har jag nå mer att skriva? neej de tror jag inte
önska mig lycka till..
jag saknar min baby lite granna faktiskt

Puss då

1 kommentar: