måndag 24 januari 2011

lax, potatis å hollandasiesås

nu sitter man här jäst å klar! fan va gott de va med mat,

i morse vaknade jag kl kvart i tolv, kanske inte morgon riktigt, men förmiddag då :)
gjorde min morgon rutin, sen gick jag runt lillfjärden, på 20 minuter, stolt över mig själv :)

sen när jag va hemma så pillade jag på datan en stund sen kom kim hem å åt lunch, efter de gick ja till öb å handlade lite av varje, bland annat en ny tvättkorg eftersom jag sparkat sönder den gamla haha
när jag kom hem diskade jag gårdagens disk.. sen kom kim hem från jobbet :) då städade jag toan och dammsög i lägenheten.. sen gjorde jag mat som vi precis har ätit , kim står å diskar , bubben!

på onsdag kommer jessica hem :D vi har inte träffats på 10 månader :O nästan ett helt år, hon stannar till fredag, sen åker hon tillbaka till sthlm :( sitter å skriver med henne nu på facebook, stackarn fattar ingenting :D haha

nej, nu ska jag smälta maten lite till, sen ska vi ut å gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar