tisdag 25 januari 2011

laban å miilo

I morse kom vovvarna vid sju, sen somnade jag typ om efter att kim gått, men fick bara sova till 10 när kim hämta frulle :) då gick jag upp å käka en banan och gjorde mina morgon rutiner.. sen gick jag ut med vovvarna i typ tio minuter, båda gjorde de dom skulle på den korta tiden, är ganska impad haha

när jag kom hem så satt jag mest å glodde på datan..

vid halv två gick vi ut igen, sen så åt jag lunch, städa lite , sen kom theresa vid tre å hämtade mysisarna

nu sitter jag å väntar på skitkorven..

å värsta mysisen kim va i natt när jag inte kunde sova. han brukar inte vakna när jag är rädd på nätterna, men i natt la han fötterna över mina fötter, sen höll han om mig hela tiden tills jag somna <3 min plutt, han är go han! synd bara att jag kan störa ihjäl mig på honom ibland.. :(

jaja, bloggtorka? ja jag skulle kalla de så...¨


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar