fredag 21 januari 2011

maltesers

Tänka sig, jag fick med mig kim på en rask promenad :) gick runt lillfjärden på 20 minuter, inte illa :)
när vi kom in kollade vi på family guy o käkade fil med banan, efter de tog jag mig en skön dusch,
vart så trött att jag gick å la mig efter de å somnade efter första scrubs på sexan ;)

i morse hade kim sov morgon, å fan va skönt de är att sova.. finns inge skönare!

gjorde morgon gympan å käkade banan å apelsin , sen gjorde jag mig iordning för kl 12 va de möte för "IPP hudik" på af

köpte "yes" å sen gick jag hem å åt 4 mackor med makrill, så jävla gott! haha men de luktar inge vidare ;)

ikväll ska vi va med Simone å Putte, de ser jag framemot ! :)

Åh, i natt drömde jag att jag hade fött en flicka, så underbart söt! känns så tråkigt när man vaknar när man gillar drömmen, allting va så mysigt!
fattar inte varför jag drömmer att jag är gravid eller har fått barn :/ kanske för att hela hudik går med kul-magar å spermatruckar haha! drömde även att jag hade en hund som hette "lil wayne" haha

ganska gulligt namn på en hund, eller ;)
nu måste jag ut å gå eller nått, ganska rastlös

PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar