torsdag 20 januari 2011

lilla paris

Mamma ringde runt tre , då va hon på väg in till stan, så då vare bara att traska ner igen :)
satte oss på lilla paris och delade på en pizza, mamma vill göra mig fet ;) haha, men jag fick i mig halva pizzan.. hade ju precis ätit lunch. Vi satt å prata hur länge som helst, kom fram till att alla killar är lite outvecklade, älskar min mamma! alltid lika kul att umgås :)
sen följde jag med henne till bussen, så gick jag hem, å nu sitter jag här,
har precis tränat, haha 40 situp och så som jag gjorde igår.. funderar på att gå ut å ta en snabb promenad, jag kaaanske kan få med mig kim :)

men igår då! haha sjukaste grejen! vi sittter å kollar på tv , klockan va typ halv tio.. så rycker de plötsligt i dörren! både jag å kim kollar förvirrande på varan, sen hör vi att personen tar fram ett par nycklar, då går kim fram å kollar i kikhålet, de är en man i 50års åldern som står utanför å försöker komma in.. sen hör vi att han säger "oj" och vänder sen å går ner igen.. när vi kollar ut sen från balkongen, ser vi att han går in i huset framför oss.. Gubben har gått in i fel hus! hahaha,
men fan så rädd jag blev, trodde nån skulle bryta sig in :P haha

de får avsluta för stunden !
Längtar tills i morgon, då ska vi mysa med Simone å Putte :D <3

Pusss då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar