måndag 17 januari 2011

måndag morgon

nu sittter jag här med en skål vaniljyouhgurt i knät å två hundar på golvet,
kl 7 kom theresa med vovvarna, försökte somna om, men de gick åt skogen, när kims klocka ringde fick han reda på att han började kvart över tio.. tack! haha
somnade om till kvart i tio, då kim säger att laban vill ut .. aha.. vare bara å klä på sig å gå ut då..

igår då, vare söndag, varsegod för påminnelsen, jag å kim nördade tv å data :) kollade på första säsongen av solsidan, sen kolla vi på säsong 2 på fyran :) efter de kolla vi på nån "skräckis" ganska hyffsad.
skulle försöka sova efter de , men vi låg å prata ist , till kl 2 haha ! mysigt vare, länge sen nu vi bara prata utan att nå tv eller data distraherar oss.
snacka skit å skratta åt patetiska människor, sen prata vi om oss å hur de va när vi träffades, har saknat sånna nätter,
eftersom jag bodde i uppsala när vi träffades så lärde vi känna varandra igenom telefon :) vilket va mycke bättre än att nöta ut varandra som man kan göra i början.. men man längtade ju ihjäl sig varenda dag!
man ville ju sitta ihop,
sen så vare ju inte bättre med att kim hade en igel på sig ibörjan som ville ha tillbaka kim, vart ganska drygt när hon ringde till han varje kväll å sa att dom skulle bli ihop, de va tur att jag lita på kim att jag inte brydde mig allt för mycke.. (jag hade iosf oxå en igel, men jag kan iaf säga ifrån haha)
fler drya tjejer skulle de bli, men de är så gott som paserat, för lääänge sen!

ååh, va tvungen att mysa lite med laban, som så sött låg å titta på mig å viffta på svansen, goskrutten!
måste nog ut med dom igen snart, dom tröck ju i sig mat så dom nästan storkna !

juste, hade mitt första skype samtal med annie igår! fett kul! för övrigt så åkte hon nio i morse :(
BLÄ!

ha en bra dag!
Pussdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar