söndag 16 januari 2011

helgen är över

jaha, ännu en helg som gått, jag har hunnit med ganska mycket faktiskt
på fredagen klippte jag sidecut å färgade håret å klippte förstås resten av håret! bestämde med hanne att de skulle bli e utgång, simone skulle egentligen med men hon jobbade hela helgen, stackarn! :(
så jag å kim åkte på systemet å sen kom hanne å hennes pappa å hämtade mig, på parkeringen till emelie träffade vi lina, födelsedags barnet :D haha vi förfesta hos emelie och magnus å runt elva skjutsade magnus ner oss på stan.

snacka om dött de va på bockarna.. typ 10 personer, jag fick gå in själv för hanne skulle till statoil och jag fick inte plats i epan ;P haha så jag gick in i förväg, men efter fem minuter gick jag ut igen, kände ju ingen där inne, fett pinsamt å bara stå där hahah!
där ute mötte jag ante, linus å lången, så jag gick in med dom :) ringde efter hanne, som hade blivit stoppad av polisen för att dom va för många i epan haha!
väl inne så vart de lite mer drag, lina kom in en minut efter tolv :D
dansade järnet typ hela kvällen. träffade inga jag inte tyckte om så kvällen va kung! käkade pizza med lina ante linus å sandra, typ halv tre hämtade kim mig :)

i går va de lördag, vaknade halv tio.. å kunde inte somna om , väckte kim vid elva och sen vare bara att göra sig fördig för tindras kalas som vi skulle på klockan tre :)
vid tre åkte vi till mamma där angelica magnus o tindra va :) åt glass å fikade, självklart öppnade vi paket :)
sen kollade vi på tv, kl 10 åkte vi hem å kolla på film, sen slocknade jag haha

idag är de skitpissbajs söndag när man aldrig kommer på nåt kul att göra :P haha
vaknade kvart i tolv och nu kollar vi på jurrasic park (stavningen?)
har väl inga mer planer än att ta de lugnt i dag :)

tack för mig, å alla som orkar läsa haha ;)

PUSS DÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar