torsdag 13 januari 2011

men lugn nööh

vart en tidig kväll igår trotts irritation, men de löste sig..
vaknade i morse av klockan, men jag somnade så fint om , men vaknar av världens duns i sängen, de va precis som att nån hade matat in festaste sparken i sängen! å kim stod i badrummet , så han kan de inte varit, å så klart börjar jag tänka på "paranormal activity", varför ska man se såna där filmer :S låg en stund efter kim hade gått å gruva mig, för igår hade kims studentplakat, mössa och glas åkt ner när jag dammsög, de sjuka va att glaset låg på mattan utan en skråma två meter från hyllan, skumt..

dessutom har mina grannar djävlats med mig hela morgonen.. spikat, borrat å bankat på andra saker.. shcysst, klockan 8 liksom.. när jag vakna i dag hade jag två missade samtal från dolt nummer, varför ska man alltid va så nyfiken vem som ringt? haha

kom å tänka på de igår när jag gick igenom mina vänner på facebook,
kompisar från 6års till nian pratar man typ aldrig med, vi har liksom kännt varan i 11 år, borde man inte försöka hålla kontakten? tänk på avslutningen när vi stod allihopa å grina.. aah, inte albin då, den alternativa snubben i klassen som va lite smått bitter hela tiden..

sen när gymnasiet började så fick man nya kompisar, men jag lovar att jag saknade nian varje dag, sen när tvåan började och våran underbara klass splittrades saknade man de hela tiden, men ibland fick man några nian infall, jag hade iaf lina från förra klassen, vi som va bäst i köket.? eller :D haha

den enda jag har regelbunden kontakt med är annie, vi har fan hållt ihop i vätt å torrt, "vi har inte mognat som våra andra kompisar" som karin sa ;D haha bästa !

nej, nu vart de för djupt igen haha, dagens planer va att tvätta, men en jävel i huset hade snott våran ouppsatta tid.. haha , så skulle vi tvätta på kvällen, men eftersom vi ska käka middag med chifen vart de inge tvättning  i dag, lat som fan... men inte gör de nå!
måste leta present till tossa som fyllde år igår, som vi ska fira på lördag :) min tosselossa!

nej, nu ska jag käka frukost, innan jag sätter på mig själv ett ansikte i dag haha :)

PUSS DÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar