fredag 14 januari 2011

sjunde himlen

Vilken jävla natt! ett tag trodde jag att jag skulle strypa kim. han har varit så orolig i natt, snarkat som en hel arme, vridit sig 711 ggr, pratat i sömnen legat å slitigt i mitt täcke å kudde, och kvart över sju ringer kims telefon, då fick jag nog! fy fan va less ja va. hemskaste natten på länge, känns som att jag sovit en timme.. usch! sen vaknade jag kl tio när kim kom hem å hämtade frukost, då gav jag upp å slog igång tvn å chilla lite, sen satte jag mig med datan i knät :)

idag är mina planer att färga håret å klippa mig :) vet exakt hur jag vill hade men ja kan nog inte klippa den själv, men jag får försöka :)

igår käka vi tacos hos theresa, fan va gött de va , skönt att sitta å snacka med chifen i timmar :) alla hundar la sig på mig haha kände mig som västa hund mamman när jag hade en i famnen, en på benen och en på magen :D haha

nej, nu måste jag kicka igång mig själv så jag hinner med den här dagen :)

Puss dååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar