måndag 10 januari 2011

New and fresch

Jaa, då försöker vi igen! haha har ju både blogg och nattstad, men nu ska de funka haha :)
sitter för tillfället och kollar på how i met your mother.. grymt program
i dag har jag haft hundarna, Miilo och Laban :) har gått 3 långa promenader, faktiskt skönt att röra på sig, måste komma igång nu efter jul ;)

måste få skriva av mig lite,
just nu har de inte varit så lätt att heta mikaela, de har varit ganska mycket bråk mellan mig och kim, vi försöker lösa de hela.. nu ljög jag. JAG försöker lösa.. att få höra att man är en svag person är inte så lätt
men jag ska stå på mig, de ska jag ! ingen ska sätta sig på mig.. inte ens du.
båda måste anstränga sig, inte bara jag.. är de bara jag som ska kämpa, visst är de inte så?
jag vill att de ska vara som de va för 1 år sen.. nykär, vi mot världen och vi hade en framtid som skulle vara förevigt.. vart tog de vägen? jag vill ha tillbaka alla mys nätter där bara vi existerade
så mycket som jag har kämpat med mig själv.. är de inget värt?

såå, nu släppte de lite iaf :)
nej, nu ska jag lyfta mitt feta arsle från soffan och fixa lite mat . hungrig som en varg nu, men datan lockar haha

nej, skriver mer i morgon :)

Puss då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar