tisdag 11 januari 2011

I'm up

så där ja, nu är ja äntligen lite pigg :)
theresa kom med hundarna runt halv sju, sen hade jag jätte svårt att somna om å varje gång jag lyckades somna om så ligger Miilo och moffar för att de är folk som går i trappen :P haha

halv nio ringer evalena och villl prata med kim haha , men då fick hon ringa senare..jag va såå himla trött i morse vart en liten surbigga pga de haha.. men sen när väckar klockan ringde måste jag gå ut med hundarna, man vill inte att dom ska kissa inne :)
vi gick inte en så lång sväng, men dom hann göra sina behov haha, nu ligger dom med varsitt ben å gnager ^^

i dag skulle jag städat undan julen, men jag ORKAR verkligen inte.. är så slut i kroppen, ont i halsen och nyser hela tiden.. uffa

igår vart de lite bättre när kim kom hem, men de känns fortfarande inte bra, jag orkar inte va sur, men jag vet inte hur jag ska göra, om jag inte visar nåt så tror kim att allt är bra, Å de ääääär de verkligen inte, får bita i de sura äpplet som vanligt då..

haha passande låt som kom på musikkanalen Vh1, bob marley - 3 little birds :)

skulle va kul men lite kommentarer från er som läser, man får va anonym haha
jag hatar att skriva mitt egna namn även fast jag skriver bra å snälla saker.

uppdatarar nog lite senare ikväll, har inget vettigt kvar att skriva

Puss då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar