torsdag 10 februari 2011

äggmök

ååh, härliga torsdagar, 2 dagar kvar till helg, eller nu är de en dag å en halv kväll kvar :) haha

igår tränade vi som vanligt, simone å putte kom hit med lilla trassel som skulle vänta här medans vi träna, sötvovve! tränade inte så hårt igår, va så slut i musklerna så jag kände mig helt mosig på kvällen,
men vi körde en pubbmacka jag simone å hanne, även lina och rebecca va där :) hade en trevlig kväll iaf :) runt tio skjutsade hanne hem mig, sen kom kim efter nån kvart, han hade pillat på skotern..
sen kollade vi på nå film, sen somna vi

idag vaknade jag halv nio, va pigg så jag låg å laddade hem musik å appar till mobilen :) gick på toa å fastnade där för att jag satt å lyssnade på musik haha sen halv tio vaknade kimpan å ropa på mig å va helt förstörd eftersom ja inte hört första gångerna han ropat på mig haha!

sen åkte kim på jobbet å jag la mig å titta på 12-13-14 av how i met your mother, två av dom va så sorgliga att jag till o me grina ;( tänker inte avslöja nått eftersom de inte gått på tv än ;) haha

sen lugnade jag mig själv med att kolla på "linas kvällsbok" haha den är så fuuul, men ändå så bra :) haha
efter de så diskade ja å städa undan lite å plockade ihop tvätten eftersom jag skulle tvätta klockan fem..

halv sju kom kim hem å då lagade jag mat , chickenbits , ris å currysås! fan va gott de va :D
så nu sitter jag här å jäser medans kim diskar! guld! haha
snart ska vi ner i tvättstugan.. fan va tröök.

tänkte på de i dag? va äre som är så tråkigt att tvätta? de är bara drygt. typ haha

nej, nu ska jag kika lite på "familiy guy"

Tjiiiiingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar