fredag 11 februari 2011

Stay whit meee

ljuva fredag, fast jag bara är hemma om dagarna är de skönt med helg, för då är ju kimpen hemma å :)
vaknade kvart i tio i dag, hade äckligaste mardrömmen i natt, tur att min älskling vaknade å höll om mig :)

klockan sex i morse vaknade jag av snöplogen.. höll på i flera timmar kändes de som.. åh! vart skapligt less
å sen igår kväll så blåste fan huset bort, trodde seriöst att fönstrena blåsa in! haha kände mig som värsta tönten som låg i sängen å va rädd ;P haha sen vart de lite mys med kim sen somna jag sött..

typ halv elva i dag kom vovvisarna haha. mysisar, fast dom blir så ivriga å hoppar upp å river en så man dör haha

gick på en liten promenad med dom sen typ halva lillfjärden, fingrarna förfrös så jag kände inte om ja höll i kopplet eller inte. gjorde mig lite lunch när vi kom in å hade torkat tassarna :D

nu har även kim kommit hem å, på lunch.. står i köket å leker kock.. men de vet vi alla att han suger i :D haha neeee då.. han är så duktig så :)

ikväll ska vi käka middag hos mammsen, senare ikväll vet jag inte va vi ska göra, kanske hitta på nå med simone å putte , om putte kommer hem från uppsala i skaplig tid ;D hah

ååh, uppsala.. miss it.. my home town! ska förmodligen dit om 2 veckor till liniis :D AAAH! längtar!
PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar