tisdag 8 februari 2011

breaking the habbit .... to night

Igår tränade jag Simone, putte å kim på hudikgym, skaffade dessutom träningskort, nu ska de öveflödiga bort! så less nu , sånna häringa trivselkilon så man inte kan ha gammla kläder.. men min mitt mål är att komma i mina gammla jeans..får hoppas ja klarar de, men nu känns de dumt å inte träna när man lägger ut 300 kr i månaden.. inte direkt så man vill kasta ut de i onödan :)

igår då, ja först tränade vi, sen åkte alla fyra på coop å stor handla, eller jag å kim iaf, bestämde oss för att äta tacos tillsammans, så vi handlade lite saker till de å for hem till Putte å Simone å började med maten, iaf jag å simone :)
efter maten åt vi lite efterrätt, kola glass med kola sås ;) kola på kola..
sen la vi oss i soffan å slö kollade på tv, å runt elva packade vi ihop å for hem, när vi kom hem duschade vi å kollade på tv sen somna vi gott!

i dag är de tisdag igen.. i morse vaknade jag halv åtta ungefär att kim låg å flumma, som vanligt.. sen kunde ja inte somna om när han åkt på jobbet.. så jag kolla lite på disney channel sen klev jag upp o gick till gymmet, va där ungefär en timme, sen gick jag hem å duscha..
nu sitter jag här å väntar på att tiden ska gå, ungefär.. kanske ska träna med simone senare :) hoppas på de iaf :)

nu ska jag plocka undan frukosten..
PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar