måndag 7 februari 2011

jag är så slarvig!

jaha, så har man slarvat igen! skit dålig på att uppdatera.. :( haha men kanske inte så många som bryr sig, men ändå, nu uppdaterar jag för den som bryr sig :)

förra veckan åkte jag simone å putte skridskor, säkert ett år sen man åkte sist , jag får så satans ont i benen! å allra helst trampdynorna (låter som att jag är nån katt haha) på kvällen då tränade jag å simone, sen åt vi på "jag å du" gött, men simone ångrade hela tiden att hon tagit en "langos" haha :D
på kvällen då försökte jag å simone att ta hål i min navel haha! de säger ju sig självt! de gick åt helvete ! haha ,vi fick igenom kanylen, men sen började de forsa massa blod så hon hittade inte hålet haha , får försöka igen sen ;D haha men då kanske jag ska gå till nån som är utbildad ;D inget illa menat Simone:)

på onsdagen åkte vi igen, å då va tilde me, simones lilla syster :) hon va sjuk duktig på att åka :) kännde mig som värsta klumpidunsen haha :) stackars kim va hemma å va sjuk :(
så vi mös med massa "eva å adam" avsnitt, ni vet dom dära när dom är små :D

på torsdagen va kim oxå hemma, minns inte riktigt va jag gjorde då.. jo jag va på mammas jobb med vovvarna , sen va vi bara hemma

på fredagen vankades de party för Rebecca Huber :D hon fyllde 18 :)
de va först fest hemma hos henne, så jag åkte hem till simone för att fixa mig å hjälpa henne å locka hennes hår :) sen vid sju bar de av, sen vart vi hos rebecca till elva ? ungefär , sen åkte vi in till stan för att göra bockarna osäkert :) haha tråkigt att inte födelsedagsbarnet följde med bara.. men vi hade satans kul ändå :D fan va vi röjde ! jag fick uppdraget att ragga drinkar, haha jag fick iaf en cider å lyckades skrapa fram pengar till två shots :D haha sen träffade jag jocke å han söp ner mig haha :D lyckad kväll iaf :)

på lördagen så va de pulka dags med Tindra :D vilken energi ungen har, liten boss är hon oxå :D vi åkte som dårar å fikade massa gott :)
sen åkte vi hem å ställde oss i duschen! jäklarns va vi va kalla, man va inte klädd för äventyr iaf.. haha

igår då, på söndagen så städade vi lite å bara va :)

i dag är de måndag, i morse kom theresa med vovvarna :) senare i dag kommer simone hit, så vi ska gå på hudikgym, ska köpa träningskort i dag eftersom jag fått mina pengar nu :) SWEET!
tog även hål i örat på mig själv i dag, hoppas de inte blir infektion.. haha skulle inte förvåna mig..

hittade ett gammalt mail i dag från en viss person
Vilken idiot säger jag bara hahahah! :)

vill ha spännande saker att skriva.., juste, jag börjar på praktik nu nästa vecka, hoppas de är kul.. de värsta är att på andra dan ska vi åka till sundsvall å övernatta.. jag får panik! jag känner inte en kotte som ska börja där :S kul att sova över med alla då liksom.. hoppas jag inte dör iaf.. haha

nej nu ska jag pyssla med nåt annat..

PUSS DÅ
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar