måndag 7 mars 2011

ingen veeeet

kan skriva ett ord som står för så många saker..
O R K A
orka inte bry mig mer. alla väljer va dom vill i sitt liv. punkt

har iaf haft kul på IPP i dag! tur de, när allt annat är kaos

hjärtat vill de ena å hjärnan de motsatta.. varför finns de ingen moral i hjärnan på mig för.. vill inte känna efter..

fick samtal som inte va så kul igår, så känns inte hundra nu direkt..
tur vi har varandra iaf <3

ja jag vet, skriver i gåtor.. med de får ni leva med

skitkul är ju oxå att jag inte har pengar på mobilen, åååh, så får jag pengar på onsdag å..
"livet är slut vill inte leva så här" hahah!

jag vill bort, bort bort bort.. typ... POLEN ;D haha jag drar ja

har lyssnat på "dj amul - de är synd att du är så söt hela dan" eller ja , den senaste timmen iaf ;D

"de är svårt att leva när man vet vart hjärtat vill" bra skit!

nej nu ska jag gräva ner mig å komma tillbaka när moralen tagit plats !
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar