onsdag 2 mars 2011

Men ja

Kukars va trött jag ÄR!
idag va de en skön dag på ipp, softade lite på morgonen.. typ prata lite om "sportpasset"
orkar verkligen inte förklara va de är så jag skiter i de,, jag å manne är en grupp.. men han va lika som jag va i skolan, inte ett dugg intresserad, fick springa efter honom hela tiden.. haha!

på lunchen åt jag och sara hemma hos mig, å sen så gick hon till cul å fika med nån kompis ;) så ja passade på att ta in skridskorna från ballen så upptäcker jag att ena skridskon är plaskblöt.. så jag plockar fram hårtorken å tror att den ska bli torr på 5 minuter, men drömma kan man ju.. haha

stressar iväg till ipp när klockan är 11.46, blir less på mig själv eftersom vi får minus när vi kommer sent haha , men ingen va där när jag kom, alla hade åkt iväg till lindefallet, inte sara då, som jag skulle åka med. mötte tommy å anton, dom hade satt sig i en egen bil, så sen bar de av!
åkte fel först men sen hitta vi rätt

asså att gå in i hockeyhallen va som att gå in i sin egen grav, de va de VÄÄÄRSTA jag kännt i hela mitt liv!
jag ville gå ut dirr, men måste ju hämta hjälm å sånt

väl ute på isen va jag fan i mig som bambi, kunde inte bromsa så åkte in i sarjen tusen ggr!
men när vi spelade match vart jag allert som fan, men jag kan fan inte hantera en klubba å puck samtidigt iaf.. usch va hemsk jag va.. de roliga va ju endå när vi hade skott på mål.. satte inte en enda..

men men , nog om de.. när vi bytt om å va på väg hem satte vi oss å spela poker i nån kvart , åkte ut på första.. fett boring
alla drack kaffe sen så åkte vi hem! jag åkte med johan, så vi snacka massa skit, sen skulle han hem å plugga

när jag kom hem så slängde jag mig i soffan dirr å har inte rört mig sen dess å tänker inte göra't heller :D haha

nej, nu ska jag slappa vidare!
PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar