torsdag 17 november 2011

Alltid Liiiika jävla dum!

asså, att jag aldrig lär mig, man tror att man har fet koll,
men nu ba : nej, jag vill inte ha med dig att göra"
Jaha, va har jag gjort NU då? ena dan kan man knulla å andra dan ska man ut ur deras liv, ni är slut allihopa! fyfan va less jag blir , de finns så många grejer jag vill hämnas för, men jag kommer inte må bättre av de, de är nog bättre att jag skiter i dig, men de gjorde jag redan, fattar inte varför DU ska va så jävla störd i hela ditt dryga huve?!
ååh, fan va de kunde varit en bättre dag.
inte en grabb jävel ska in i mitt liv nu, kaputt, bort med er..
å jag har respekt jämfört med andra, men när man blir bort sållad helt utan anledning så blir man irriterad, men jag antar att han är rädd för att ***** ska få reda på nånting, vilken hon egentligen borde få reda på.. äckelkäft,
sorry men jag måste få skriva av mig. ska snart åka till forsa, mitt nya hem.. Kung!



I still believe,
It's you and me 
till the end of time.


fattar inte varför de alltid ska va så svårt för killar å tjejer att förstå sig på varandra,
jag kommer dö ensam, kommer aldrig hitta nån som står ut med mig, jag kommer inte hitta nån som är som mig heller, trodde jag gjort de, tror fortfarande att de hade funkat om jag inte sabbat allting.. men de är historia. man ska inte se tillbaka, man ska se framåt..

man lär sig aldrig om man inte gör några misstag.. en människa kan aldrig bli felfri, även om många tror de..

nej, nu måste jag fixa resten, hörs hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar