fredag 18 november 2011

men ser de ut som om jag lackar NEJ, mer som om jag tacka dig

Nu sitter man här, i sitt tillfälliga hem, i forsa. Har varit lite svårt å sova, man är ju van å ha nån bredvid sig..
Fast Carina låg ju inte så långt ifrån, men ändå inte samma sak.. :)

I morse klev jag upp halv tio, håller på å tvättar, inte världens mysigaste tvättstuga kanske, men de är bättre än ingen alls :) Slängde i två maskiner, och tappade upp ett BAD, ja ni läste rätt, jag har saknat badkar faktiskt! Men jag ligger inte i så länge faktiskt, är ganska rastlös av mig.. tråkigt. Sen blir man ju ett russin oxå, inge mysigt.

Funderar på om jag ska åka in till stan efter jag tvättat klart.. måste torka kläderna först.. annars åker jag ingenstans!
I kväll blir de nog lugnt, idol kikande med Carina :) men i morgon hoppas jag på fest ;)
Carinas kompis ska ha inflyttningsfest :)
Hogges blire nog senare, hoppas jag ;)

Känns som att man ska börja planera dagarna nu när man inte bor mitt i centrum länge haha, jag har varit ganska bortskämd med boendet, iofs tar de inte lång tid att åka buss, de är mer busstiderna jag måste lära mig att hålla, synd att man inte har körkort..

Ska börja sminka mig nu, sen får vi se om jag orkar fixa naglarna,, åh gud, va tjejig jag låter haha
Men nångång ska man va de oxå!

Ja måste sluta älta i allting, allting har ett slut, jag saknar inte dig, jag saknar nån.. vem som helst känns de som, så jag slipper va "ensam"
men egentligen är jag inte ensam heller. fuck shit piss, allting ska gå emot en hela tiden..
Jag har haft mitt, å de ska jag leva länge på. så de så.

aah men hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar