måndag 28 november 2011

Böghög

Sitter på stationen, har så tråkigt att jag kan lika gärna uppdatera lite :)

Va har jag haft för mig då? Ganska mycket faktiskt, i helgen har jag haft så jävla kul, umgicks med D hela helgen :) fredagsmys med Carina å D. På lördagen va vi hemma å mös, sen på kvällen åkte vi till Robin och Micke, hade så sjukt kul ^^ vart en utgång på hogges! Proppat med folk! Åkte hem å söv som aldrig förr å när jag slog upp mina blå så va de snö ute :D kunde inte fått en bättre advent :) på dagen kom sjöddamos å kika lite på film, sen skjutsade han mig till böghög :) där vart de läxläsning å Beck :)

Nu sitter jag på stationen som sagt, väntar på bussen ut till hög:) har hyrt lite filmer som vi ska kika på sen ^^ mys!

Pay no mind när han viskar i ditt öra att han älskar dig, han älskar redan nån annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar