tisdag 22 november 2011

you never make me scream...

Lilly Allen, åå, underbar låt, - Not fair, så jävla klockren låt!
Helgen har gått fort.. aldeless för fort!
på fredag börjar jag matte b. wohoo! nu jävlar ska jag plugga! elle

I fredags vart de lite idolmys med världens sämsta bild.. haha
lördagen började i stallet, sen va de slappdag, på kvällen åkte jag till kring å terje, vi kolla på film, sen drog jag, kring och dampen på gossip :) 5 shottar å sen va kvällen slut, ungefär, vart bråk som vanligt..
på söndagen vaknade jag rätt tidigt, eller, typ tolv kanske, gick över till simone å låna smink haha :)
skulle åkt hem, men missade bussen.. så vart kvar en dag till.
i går åkte jag hem å la mig i ett väl förtjänt bad. resten av kvällen behöver jag inte berätta om, de vart en slappar söndag helt enkelt.

idag gjorde jag inte mycke, men sjöddamos kom hit å sällsa lite med mig :) de va mys! snart kommer carina hem, så de blir väl lite pladder med henne :)
I morgon vet jag inte va dagen bjuder på. kanske ska leka med sjödda :)

helt slut ja sov nästan 10 timmar i natt, ÄNTLIGEN! har sovit dåligt varje natt.. gah! men jag är fortfarande trött.. blir nog tidigt i säng idag.

btw, jag kommer krossa dina fönster snart! din sista chans är bränd din dryga jävel! :)


Im awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar