onsdag 9 november 2011

Dumma dumma mig(:

Nu ska ni få höra en berättelse om en flicka, vi kan kalla henne My
en kväll för inte så länge sen, följde hon med en pojke, en riktigt söt pojke hem.
Hon kände sig hedrad, "han ville verkligen ha med mig hem för att jag är söt snäll och trevlig" tänkte hon.. 
innerst inne visste hon nog vart kvällen skulle sluta. men hennes lilla hjärta sa något helt annat. 
"han kysser mig ju så ömt och med en sån känsla" de My inte vet, är att alla killar efter klockan två en fredag/ lördag endast vill knulla!
Pojken får de han vill ha, sen är de godnatt, lilla My, som ska upp dan efter, har inte fått många timmars sömn, å nu väntar ett helvetes pass!
My ville inte gå på morgonen efter.. Hon förstod va som vänta, kallprat, puss, hörs hej, tack för mig. 
"Vi hörs" de betyder inte vi hörs dagen efter, de är en fras som är passande, men som man inte menar.

Några veckor går å My försöker hålla kontakten. Men ingen respons. 
En fredag kväll, My är med sina två vänner på äventyr och bara måste skicka sms till den söte pojken. 
"Vem ska få äran att följa med dig hem i kväll då"
"Du"
Stackars flicka, så lätt lurad, men oxå så tacksam för att få träffa honom igen,
Pojken kör sin grej,
Ännu igen på morgonen är de hörs hej!
Där sitter hon, utnyttjad och klar, redo att slås sönder ännu mer
en liten flicka med ett sårat litet flickhjärta. 
Hennes hjärta kan pojken slå sönder så himla lätt, krossa de tusen ggr om, hennes hjärta är som glasspitter pepprat i hennes bröst 

Hörs HEJ!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar