fredag 11 november 2011

krokodil tårar

de är såna här dagar man önskar att ens tårar vore guld.
men de kommer ingen å torkar mina tårar, kommer de nånsin vara nån som gör de? vill jag ens de? ingen vet

Onsdagen va så sjukt rolig, hade roligt på gossip och på efterfesten!
satt uppe och kolla på en film till halv tio, sen orkade jag inge mer, ögonen ville inte stanna uppe, så jag gick å la mig :D sen så somnade jag kanske i en timme, sen kom pär och sa att han skulle till skolan haha, stackars jävel. Gjorde inte många knop igår heller haha, låg mest å slöa hos oscar, sen gick vi ner på amore å käka kebab haha

när jag kommer hem efter en liten buss resa märker jag till min stora förvåning att dörr jäveln är låst! fick lust å börja grina, ville bara komma in så jag kunde tvätta bort mitt äckliga smink och få lägga mig i sängen!
i två timmar fick jag vänta! jag kom in och slog igång ett avsnitt at HIMYM
men jag somnade efter två röda, då va klockan kanske kvart över sex, sen vaknade jag kvart i tio haha
gick å la mig å somnade bums ! vaknade halv tolv i morse med träningsverk i magen, jävla Pär! han får en å skratta jämt! haha!

idag ska jag träffa mamma jessica å christian på stan :)
sen får vi se vart helgen tar oss :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar