måndag 7 november 2011

jag gråter bara i regnet

asså , jag vet inte hur jag ska bete mig längre.
vissa ska bara förstöra allting,
kan liksom inte bara låta en människa va..
jag kan iofs inte bara låta dig gå,
de är nånting med dig. jag vet inte va de kommer bli..
fan fan fan..

helgen va iaf kul, på fredagen satt jag uppe på håsta hur länge som helst, sen gick jag hem, halv fem på morgonen.. skönt men jävligt tröttsamt

på lördagen vaknade jag runt elva.. sen så fixade jag med maddes present, skulle ju iväg på fest sen :)
Sjödda kom hit, sen då fick vi skjuts av Elias till madde :)
de kom rätt mycke folk till henne, och vid elva så gick vi ner på stan, kändes som att de tog huuuur lång tid som helst :D haha men kul hade vi. ner på stan kom vi, jag va nog den yraste människan i världens, in på hogges, nej gå hem, hej gå in på gossip, lägga en pizza på gossip, gå ut, prata med folk, sen hem... uuuuufff! jag mådde som jag förtjänade igår iaf, känns som att de sitter kvar än i dag. herregud..

söndagen bestod av illamående och flöt mat på amandas med sjödda å pata :)
bakishumör är nog de bästa som finns haha!

sen gick jag hem å stöka lite, minns inte va jag gjorde faktiskt, sen vart de filmkollning.. sen hem igen. då hade lucky luke kommit hem, hade typ inge mat eller skithuspapper kvar så jag galloperade ner på hemköp kvart i elva haha, jag hann iaf :) sen vart de sängen! slut va jag!

vaknade runt elva idag, fortfarande lika slut haha!
sjödda ringde en sväng, men inte ens han fick upp mig ur sängen, illa!
gjorde "brunch" som jag egentligen inte får säga för lurre!
spagetti carbonara, de åt vi till nya "family guy"
vart så grymt mätt så jag trodde jag skulle explodera!
och nu sitter jag här..

jag har en klump i halsen som skaver nåt åt helvete,
ingen vet varför, inte ens jag

och en sak till, vilken jävla lirare jag är!








 haha jaa skogsvägen färgade mina VITA skor bruna, king!

senare i dag ska jag till optikern, hoppas mina ögon har läkt haha , stackars mina ögon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar