onsdag 2 november 2011

official girl

jag är trött på att försöka, jag vill vara med dig, de måste du fattat nu, 
jag vill vara din officiella tjej, 
men jag är fortfarande din inofficiella tjej.. 
säg mig va de är, eller va de inte är, jag kan hantera de.. jag vill inte sätta press på dig, 
men jag vill ha ditt hjärta å låta mig komma in. jag vill ge dig mitt allt


varje dag puttar dig mig längre å längre bort.. jag vet inte va jag gör för fel. kan du inte bara kasta ut mig då om du inte vill nåt mer.. gör slut på mig direkt ist för att långsamt plåga mig.. hugg direkt, orkar inte!


har nött den här hela dan : cassie ft lil wayne - official girl
stämmer så sjukt bra!

de sorgligaste är nog ändå att jag vet hur de kommer sluta.
de är de som gör ondast..

http://www.youtube.com/watch?v=NXrLrg7U_6Y&ob=av2e




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar