onsdag 16 november 2011

kan ju börja med de roliga iaf

nu gör vi så här, jag skriver de roliga först, sen får ni bestämma själva om ni vill läsa de tråkiga:)

ja till å börja med kan ja säga att veckan började bra! en mysmåndag hos simone, med pizza å prat, men började med en promenad i slingan!
Känns så skönt att vi hittat tillbaka till varandra, har varit så tomt på nåt sätt..
runt elva ficka jag skjuts hem, sen vart de sängen :)

i går gjorde jag inte många knop, satt mest å kolla på veronica mars! ååh, va bra de är! va till optikern igen, kollade dom nya linserna, dom funkade väl helt ok.
på kvällen vart de bowling med Bikkan och Sjödda, dom har ju ett korplag med ipp, men nu va de så många borta, så jag å sjödda fick hoppa in :) Kul vare, jag låg tätt med dom vi mötte, men förlorade iaf.. haha

Idag vaknade jag av att lukas snöt ihjäl sig.. trodde hjärnan skulle komma ut ett tag..
sen kollade jag på "ensam mamma söker" tills sjödda kom, då drog vi igång "värsta pojkvänsakademin"
så jävla bra! haha

tog en promis runt lillfjärn, men satan va kallt de va! uuffa.. trodde ansiktet skulle ramla av!

nu sitter jag här å funderar på va man ska hitta på å äta i dag :)
sugen som fan på tacos!

Nu till de dåliga

Ja, men jag då, jag är mig själv och vill oftast ingen illa (beror ju på person till person)
men mina vänner har jag aldrig nån avsikt att såra.
Å är jag en sån dålig vän så är de väl bara att skita i mig då, man behöver inte få höra hur dålig vän man är.. de är upp till var och en vem man vill umgås med, å jag har valt bort vänner som inte får mig att må bra! så enkelt är de.
En bra grej med mig är att jag inte rör andra kompisar ex.. nämner inga namn :)
Simone sa en bra grej, att man ska skriva ett hat inlägg så känns de bättre, men sa oxå att man inte ska döma och snacka skit :D

Men jag snackar inte skit, de är bara fakta och MINA egna åsikter, å helt ärligt så kan jag inte låta bli att hata vissa personer som beter sig som skit :) de är mina val och jag bestämmer helt vilka jag ska hata, de finns ju anledningar om man säger så!

PUH! mycke text,
En sak, jag tycker de är skit jobbigt att ljuga folk i ansiktet, men ibland mår man bättre av att inte veta vissa saker, förlåt, men du kommer slå ihjäl mig om du visste..
oxå vet jag att sanningen kommer alltid fram... då är jag död..
Kan ju hoppas att de tar lång tid innan de kommer fram.

kan ju sätta punkt tillsvidare.

Min nya lover <3

HÖRS HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar