torsdag 15 december 2011

Its à beautiful daaay

Uppdatering pga sovande David. Kollar förtillfället på 2 1/2 men :) har precis smällt i oss rostade mackor med oboy ^^ fäääätt gott ! Ja i morgon är de fredag.. Va ska man hitta på då? David vill gå ut, men njaa inte på en fredag.. I morgon blir de iaf skola! Måste man så måste man. Juste pluggade lite teori med Simone igår oxå, Åkte även hem i morse från hög och pluggade lite till, jag ska fan ha de där körkortet!!

Jag hatar tjafs, jag hatar missförstånd, jag hatar svartsjuka.. Jises! Allting kan gå fel på en sekund. Vill jag nånting så går jag in för de!

Fan va kul jag har.. Alla sover, alla djur är utslagna å David sover.. Linserna skaver. Jag är trött i hela kroppen. Livet är på topp, naaat, nej nu ska jag fortsätta kolla på tv. Ska väl väcka David innan torsdags filmen börjar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar