onsdag 14 december 2011

bleeding love

ääh lyssnar på leona lewis, jag blöder inte kärlek..
nu har jag kommit hem efter nästan en hel vecka hos Dr D. Mysiga unge! haha i lördags va han så söt.
satt i soffan å mös, så titta han på mig å tog mig hand:
"Nu är vi ihop"
haha kändes som att man gick i femman igen :D myspelle.
fast han är ju rätt liten ;)

idag ska jag plugga med simone, min gofis!
ska försöka hitta nå julklappar å. är så seg med allting nu! gaaah!
prutt prutt prutt.

jag vet inte va jag ska skriva för att simone ska bli nöjd ;)

hmm.. i dag har jag legat i badet å renskrubbat mig, trevligt å veta. jaa!
kanske ska skriva en liten berättelse igen.. vet inte. är lite sugen på de..

läste massa sex tips i dag i veckorevyn, asså, stackars vissa tjejer som bara ligger där å inte tar för sig, de finns inte i min värld de.. aldrig att jag skulle ha sex för killen skull. inte en chans!
helt enkelt får man börja ta för sig, å inte ligga där som en död fisk. killen kan ju inte veta va tjejen vill ha heller.. vi tjejer är olösta gåtor.

neej, nu ska jag sminka mig å fixa frillsen. så man ser ut som en människa igen vettu

Hörs hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar