fredag 9 december 2011

tråk

okej de va ett tråkigt inlägg, men har inte så mycke mer att erbjuda.. faktiskt, sorgligt nog..
i dag är de fredag å idolfinal, jag kommer seriöst skära av mig mina fingrar om amanda vinner, helt seriöst! jag tål henne inte. inte nånstans.. dumma david som retas å säger att hon är bra! skitunge, han vet inte bättre han e.

nu väntar jag på carina om hon nu kommer hem vill säga, blir en lugn kväll som sagt, men i morgon är de party med lillbrorsan! han har ju fyllt 18, liiiillleeeen <3
har köpt mig en tidig julklapp, de är jag värd, eller?

förra helgen va de iaf kul som fan på hogges, fördrack på gossip, kul de!
sen vart de såklart tjaffs så. men de löste sig så fint på söndagen.
hade föreläsning för ipp i tisdags, de gick bra faktiskt :)

har mest tagit de lugnt den här veckan, skönt som fan. hunnit hälsa på davids pappa å, de va trevligt :)

nej, nu ska jag logga in på "firstclass" å plugga matte, sedärja !
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar