tisdag 13 december 2011

Till simöne ;)

HAr fått strikta order från simöne att jag ska blogga :) så slänger in ett inlägg ja då :)

Va händer i mitt liv då? Jaa du. Är för de mesta i böghög med lilla David ^^
Som är min pojkvän offentligt nu :) känns bra faktiskt! De går väl sådär i skolan. Har mått illa i flera dagar nu, Carina har ju magsjuka av nått slag. Snart brakar de väl ut på mig oxå.
I helgen va de min första nyktra helg sen 4 september haha! På fredagen vart de idol och mys med Carina, sen spela vi kort å åkte in till stan, skulle möta en full David. Jäääävlar va full han va! På lördagen hyrde vi film å mös enbart! Sen kom Davids pappa å vi satt å prata å sjöng in på natten med dom, de va riktigt kul! På söndagen mös vi oxå. Kollade på film å käka godis ^^ i måndags va de igen snöat så vi kom inte in till stan. Så vi hade en slö dag, va ute å lekte lite med Ninna, David gulliga hund :)
I morse vaknade vi runt fyra när David hostade ihjäl sig. Skönt riktigt! Jag somnade om medans David gjorde morgon men kom å la sig igen med kläderna på haha! Vaknade halv två idag. Mitt huvud sprängdes! Gick upp å rökte å nu sitter jag i datarummet å slöar. Ska väl snart väcka David. Sömntuta!
Hoppas på att jag å simöne kan plugga till körkortet snart ^^ är så jävla Taggad på att ta körkort så de finns inte men när man träffar en pojke man gillar så sätter man ofta dom i första hand:P dumt egentligen! Idag hade jag velat handla julklappar med de går ju aldrig nå bussar iden här skithålan!!

Å ja, jag hatar er! Mer än aldrig förr! Ja ba spyr i ditt face! :) vill du ha krig, oh well! ITS ON! Haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar