söndag 8 januari 2012

Men e du rädd!?

Jaha. Uppdaterar nu igen. Har haft en underbar tid hos Angelica å Magnus, kom hem i måndags. Då åkte jag hem till David. I onsdags kom T å hämtade mig i hög. Eftersom vi bestämt att göra slut . Tråkigt. Men livet går vidare, fortare än man tror. I onsdags sov jag hos Simone å Putte, fyfan va kul å mysigt va haft, kan inte förklara hur sjuk humör vi har :D på fredagen, då åkte jag hem. Sen for jag in till stan igen, åkte bil med Stefan och Viktor, käkade på donken å åkte runt runt runt, träffade hanne oxå :) nu är de söndag och i morgon börjar en ny vecka. En bra vecka hoppas på mycket roligt , på onsdag ska vi plugga jag och Simone :)
Min pluttis, vi har aldrig tråkigt, skulle kunna skriva flera sidor med våra intern skämt :D men vill inte tråka ut er läsare.
I morgon ska jag väl mest ta de lugnt tror jag, mysa med mig själv en stund, har en del att ta igen.. Faktiskt.

Mysigt med sällskap hörrni! Nu ska jag fortsätt kolla på tv! Hörs hej

Simone <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar