måndag 13 februari 2012

Eat makeup bitch

Nu så. Försöker uppdatera lite jag oxå. Jag vet inte va jag haft för mig.. Har tatuerat mig, festat och övningskört. Har spenderat mycket tid med simone :) har haft så jävla roligt. Jag har skrivit i min privata bok om allt tok vi gjort! Vet inte va jag skulle gjort utan henne! Förövrigt har Annie kommit hem :D åååååh! Längtar efter att få träffa henne! Ska ju åka till Uppsala i helgen så vem vet vi kanske ses ^^ Har precis tryckt i mig en hemmagjord semla som Carina har gjort. Sjukt goda. Även hennes lillebror har varit på besök :) Måste bara få ut! För de första är jag sjukt less på dig. Du behöver inte visa dig. Du syns lång väg. Du vet att jag har blockat dig överallt. Varför besvärar du dig att skriva om mig då för? De är bara patetiskt. De är bara ett tecken på att du trotts allt bryr dig. Men de är inte mitt problem vem du lägger tiden på. Iaf. De är bara synd om dig. Du är så underbart korkad. Åh herre Gud :) I morgon ska jag övningsköra igen :) börjar komma i de här nu :) ska klara de innan kag fyller 21 :D hoppas jag iaf :D så man kan köra över alla ^%#%**+%#%~~$**^> människor :) Nog för mig. Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar