onsdag 19 januari 2011

anastasia

fan va anastasia är bra! grinar nästan ibland, skyller på att jag är trött haha :)

har precis kommit in från en halvtimmes prommenad, skönt, asså ja vet inte hur mycke hundbajs som man ser längs vägarna.. äre svårt att plocka upp? asså hur trevligt är de när typ ens hund kommer släpande på en fryst skitkorv!? inte trevligt alls.. de är inte dyrt med hundbajs påsar å den väger ingenting.. de är de enklaste i världen.. de är ju så jävla äckligt när man nästan trampar i de :S skäms ni som inte plockar upp!

i dag ska tydligen Kim kolla på hockey hos felix. undra va jag ska göra
tänkte ut å springa ikväll iaf, när ingen ser mig haha, hatar när folk tittar på en när man joggar eller nåt

åh, titta på webbisar igår, maaahh! vill ha en liten knodd, för inte tala om mamma magen <3 jag dör! jag älskar mamma magar, men jag vet att får jag barn så kommer mamma magen bara växa.. jag skulle aldrig bli av med extra kilona haha  om jag inte lyckas nu kommer jag verkligen inte lyckas när jag har ett barn att ta hand om, skulle inte kunna slita mig från min bebbe.. aaaahaaw !
nej micken, inte än , först jobb.. haha . då kommer de ta tid innan jag får barn, eller snarare jag å kim..
tror han skulle bli en bra pappa, men han säger att han inte vill ha barn förens han är 35 :S
vill han va en gammal trök pappa eller ? omg, får vi en son kommer han säkert bli lika motor galen som kim.. yay hah.
jag vill iofs ha en pöjk , men som sagt. inte än :)

nu orkar jag inte ta mer tid av er som läser..

Puss dååååee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar