torsdag 20 januari 2011

Arbetsförmedlingen

Igår kollade vi på "här med förklarar jag er chuck and larry" ganska rolig film, sen vart de lite mys å prat! love it! somnade runt tolv och vaknade halv 11 av ett samtal från mami, hon hade inte gått till jobbet i dag pga blodtrycksfall.. så hon skulle komma in lite senare till stan
jag gjorde sen min morgon gympa haha duktig ja ! har liiiite träningsverk sen igår haha

sen försökte jag få tag på Munter men han va tydligen i forsa.. gick till af ändå å lämnade in papprena så jag får nå pengar nästa månad.. strosade en stund på stan, sen gick jag till hemköp å köpte de allra viktigaste, de vill säga saft å frukt haha :)
jag måste va världens bästa flickvän, handlar spontant saker som kim vill ha, jag ääär så snäll.. eller ?

hur ska egentligen en tjej vara för att va en bra flickvän.. kåt, glad å tacksam eller ?
haha
jag tycker jag är ganska snäll, kanske kan va lite taskig ibland, men alla är sura ibland.. jag ser till att kim ställer klockan, jag sparkar upp honom på mornarna, jag bäddar hans säng, plockar upp kläder som han slängt i lägenheten, jag diskar hans disk, jag tvättar hans kläder, jag lagar hans mat... va är de som fattas?
att jag ska torka han i röven eller ? äääh, jag är helt enkelt perfekta flickvännen.. haha

Nu sitter jag här med frukost i knät, 3 limpmackor o vaniljfil med banan i ! såå jävla gott! GAH!
ska försöka bli lite nyttigare än förra året.. alla gosaker gick jag bara förbi i dag på hemköp, ett framsteg iaf haha,

nu ska jag diska.
Puss då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar