onsdag 19 januari 2011

Magi

jaha, va gör jag uppe nu ? alldeless för tidigt för min smak.
igår kollade vi på "ghost rider" men jag somnade innan slutet, men vaknade igen i natt typ runt fyra å kunde inte somna om, fattar inte varför jag vaknar å inte kan sova längre.. sen vart jag typ rädd å trodde nån skulle dra mig i fötterna haha. jag har fan dåligt psyke! måste sluta titta på skräckisar..
sen fick jag kim att hålla om mig, då somnade jag om, å drömde att jag tatuerade en AS ful älv på skuldran, de va snyggingen på "darkwell" som gjorde den, sen helt plötsligt hade jag hål i naveln och skulle tatuera ännu mer på magen, sen skulle jag åka buss å då träffade jag jonte, oskar å adrian i min förra klass, asså nian, haha jag har alltid sjuka drömmar :P haha

i dag började jag mitt nya liv, asså hatar min kagge , den ska bort innan sommaren.. måste va snygg inför beachen 10 gick inte så bra , så sattsar jag på 11an ist ;)
jag gjorde 40 situps, 20 armhävningar, 20 utfallssteg och 20 rygglyft,
Nu ska jag faaan lyckas, ska ju ut å gå sen med vovvarna, hoppas jag kan gå lite längre än 20 meter utan att nån tant ska pilla på hundarna.. jag vet att dom är sjukt söta, men jag har inte hela dan på mig ;) haha

en tant skulle prata huuuur länge som helst, typ 20 minuter, så hann jag gå 5 meter så skulle en ny tant prata, å man vill ju inte va otrevlig :P jaja..

funderar på om jag ska kolla på "anastasia" , simone gav min ide igår, så ja ladda hem den igår ;)

jag har funderat lite, jag tror att jag är lite omogen , asså inte kiss å bajs å så, men jag tycker fortfarande att vissa barnprogram är as kul, tuuur att vi har disney channel haha :D men en del program suger balle, typ sånna hära nya dåligt animerade serier.. tacka vet jag "knatte fnatte å tjatte" haha ;)

nej, nu måste jag släppa datan. ska man behöva ha datatid på sig själv? haha

PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar