måndag 31 januari 2011

oj oj oj!

nu har de gått lång tid sen jag blogga, de är så här va att jag skaffat mig ett liv, eller ja, iaf ons-tors-fre , för då va jessica här :D fan va mys de va ! va med varandra hela dagarna !

på onsdagen anlände jessica runt elva, runt tolv gick jag till mammas jobb för att möta henne :D hon har förändrats så himla mycket! kände knappt igen henne!

på torsdagen så träffades vi igen :) å umgåddes hela dan :)
men på fredagen kl 1 åkte hon tillbaka till sthlm :( 
mamma skulle på nåt möte kl 3 med christian, så jag å ann-louise fikade på fyren så länge :) (mammas kompis) efter de mötte vi upp mamma å krille då, så gick vi till amandas, men de va fullt , så vi gick till "jag å du" köpte grekisksallad :D näär vi ätit upp åkte vi hem till mamma å färgade håret på krille :) haha han såg ut som en blond slisk, typisk hudik kille :D hahahah
men de vart snyggt ;)

på lördagen så minns jag inte va vi gjorde.. ja juste, kim åkte skoter å jag gjorde fint i min garberob , fett nöjd, måste alltid göra om nånstans.. har nog fått de av mamma ! haha !

på söndagen mös vi bara , typ kollade på tv å film :) men jag mådde apa, ont i nacken, mensvärk å ont i skallen på de! MYS ? nej skulle inte tro de..

nu i morse ringde nån jävla finne till mig å kräver 275 kr i månaden för teleavgift!!!!!!!! blir ju sinnessjuk på alla räkningar! ska man betala med pengar man inte har då eller ?! psyk! fett less

aja, i dag ska jag tvätta.. har inte så mycket, som tur är :)

ska försöka komma ut i dag å gå lite, har slappat med träningen.. haha men nu i veckan ville jag ju bara va med jessica ju :D

nej, nog för i dag :)
PUSS DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar