torsdag 17 februari 2011

Hussborgs herrgård

jaaaa! nu känner jag för ett inlägg jag å..

på fredagen åt jag middag med mamma å co
lördagen så fikade jag på stan med mamma, tindra å kim
sen på kvällen kom simone å putte hit å vi hade en fet filmkväll, å vovvarna va med :)

på söndagen vart de inge mycke sömn.. sen på kvällen så vart de middag hos svärföräldrarna

på måndagen va jag nervös.. SJUKT nervös.. jag skulle träffa alla nya på praktiken
jag gick dit å först hittade jag inte, så då fick jag smått panik.. kul, kul att komma försent första dan..
men tillslut hittade jag dit. men jag hittade bara ett rum med 3 gubbar.. great! så jag frågade vart ipp höll till, då visade dom mig ett rum längre in i korridoren.

skapligt pinsamt! heeeeelt tyst när jag gick in.. så där, där sitter min räddare i nöden. Anton Söderlind, en kille jag träffat på krogen haha :D

vi fick prata om oss själva, har nog aldrig varit mer nervös, kändes som att börja gymnasiet igen.. usch
kraxade fram en ful presentation om mig själv och jag kan inte minnas att jag släppte pennan med blicken när jag presenterade mig.. haha

men efter ett tag släppte den tryckta stämmningen.. vi hade några övningar som man va tvungen att prata inför alla med.. ganska bra isbrytare :) efter lunchen med johan, anton å carro så spelade vi bowling
jag och en till tjej som heter Isabelle va i samma lag :) fan va grym vi va i början.. gud kom ner å hjälpte mig tror jag, så jag skulle verka lite coolare än va jag är..

efter bowlingen så mötte jag upp simone å putte å gick å gymma :) sen gick vi på stan å fixade lite presenter , de va ju trotts allt alla <3ans dag :)

vi käkade på "amandas" sen åkte vi hem :)
fick tio rosor av kim å 3 halsband :) han fick en bok med massa minnen om oss :)

på tisdagen skulle vi åka iväg till sundsvall å övernatta på en herrgård.. asså jag ville verkligen inte åka med i söndags.. men i måndags kändes de roligare att åka.. fick bra kontakt med dom 3 tjejer som va med.

så kl nio åkte vi iväg, jag va lite nervös å pratade hela resan, haha maggan ville ha plåster på öronen! haha
jag orkar inte skriva allt vi gjorde, men jag kan skriva att vi inte satt still många minuter iaf :D ¨

efter middagen åkte vi å basta å bada tunna! fett kul, satt i nästan 2 timmar å bada :D haha killarna va inte så normala iaf ;D

på onsdagen gjorde alla höghöjdsbana, men jag vågade inte , jag har redan gjort en bana på 10 meter , de räcker för mig! fick panik när jag såg hur högt de va.. så jag sket i de..

vid halv fyra åkte vi hem, å sex va vi hemma
va helt död på kvällen å va ganska jobbigt att ta sig upp i morse, skön att jag är ledig i morgon :)

anyhow.. idag va de slapp dag på praktiken , skratta mest å hade frågesport :)
avslutade dagen med att gå runt lillfjärden

gymmade sen med simone å putte :)
kom hem å dog i soffan, fan va slö jag va.. sen kom kimpa hem.. å nu jäser vi i soffan :) kim la av en skit så jag kan bara skriva med en hand... måste dra, annars spyr jag

PUSS då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar