tisdag 1 mars 2011

IPP mother fucker

Jassåru, jag är verklgen ingen bloggare.. de märker man nu haha ! minns inte ens när jag bloggade sist.. men har hunnit med en massa.. bland annat så tog simone å hanne hål i min navel haha ! de va nog de grymmaste jag gjort mot min kropp nångång haha!

fullt upp på IPP hela dagarna, å när ja inte är på ipp tränar jag eller är med simone å putte.

I helgen va jag nere i uppsala! Fy faaan säger jag bara.. på ett bra sätt, de kröp i kroppen när jag bara va i gävle! när jag kom ut från tåget kändes de som att jag va på ett fett äventyr på andra sidan jorden! ååh va jag njöt! skulle kunnat slicka på marken ja gick på, hade kunnat springar upp för alla hemska backar jag egentligen har hatat hela mitt liv!
Jag och angelica hade en jätte mysig helg, massa prat, skratt å gott! hade ett litet maraton med alla bra barn-filmer vi sett när vi va små, "mio min mio" och "agnes cecilia" va nog dom som va bäst :)
jag fick mitt livs chock me! filmen "mio min mio" är DUBBAD! hela min barndom har jag trott att den varit svensk, en liten del av mig dog den dan.. fast de är ganska bearbetat nu, som tur är ;)
vi firade oxå karin å ralph på söndagen, mysigt att vara hemma

dagarna på IPP går så himla fort! känns som att man går upp, är på IPP, går hem, tränar eller nåt, sen sover vi haha :)
igår tex så åkte vi pulka så ansikterna flög av haha, gick så fort att ja knappt hängde me! skratta så tårarna spruta vill jag lova !

igår gjorde jag en fet slinga i luggen på mig själv å små slingor på simöne, men hon vart inte nöjd, färgen va inte som vi trott, jag tog "ultra blond" men vart mest rött haha :)

tänkte bjur på lite bilder från IPP









haha de va några iaf :) ska nog ta med min kamera nån dag ;)

Nu ska ja kolla vidare på mina favobloggar!
Puss då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar